Her er den: Bugattis nyeste bil Tourbillon. Et kunstverk av en bil med ingeniørkunst på øverste plan. Tourbillon tar over etter Chiron og har rent visuelt mye til felles med storebroren sin. Den har blitt noe sintere og fronten er designet for å kunne suge til seg alle oksygenmolekylene den klarer. Sideprofilen er noe mer spretten og den c-formede linjen rundt dørene er litt mer kantete på Tourbillon. Det er mer dramatiske endringer på Tourbillons hekk enn resten av bilen. Bakenden er mye mer futuristisk i linjene, blant annet på måten baklyset nå følger i en bølget bevegelse fra side til side, istedenfor en rett linje som du hadde på Chiron. Den har fremdeles delt bakvindu, men nå sitter vinduene mye dypere i motorlokket. Gjennom vinduene får du selvfølgelig orkesterplass til Tourbillons V16. Selve hoftepartiet på bilen er også gjort smalere og mer strømlinjeformet enn på Chiron, som bakfra kunne se nesten litt firkantet ut.