Djevelen er i detaljene
I tillegg til Speed Yellow hadde Joachim også bestemt seg for at alle svarte detaljer på bilen skulle lakkeres blank svart. Det spilte ingen rolle om det var karbonleppa på bagasjelokket, gummilister eller andre sorte detaljer. Alt skulle lakkeres blank svart for å stå i stil med konseptet han hadde sett for seg. Dette vises også innvendig der alt av listverk er lakkert blank svart. En gøy detalj der er at restene av lakken til bilen ble brukt som en kreativ effekt inne i bilen. Joachim dro på seg en gummihanske, dyppet fingrene i den gule lakken og sprutet lakken over på listverket. Når vi først snakker om innsiden på bilen så kan vi like godt nevne at bilen også er utstyrt med Sparco bøttestoler og QSP firepunktsseler. Rattet er byttet ut med et LZ Custom ratt.
- Jeg var også tidlig klar på at jeg ønsket luftsenk, så et komplett kit fra Airlift ble kjøpt og montert. Det riktige stuket ble komplett da jeg fikk tak i noen OZ Futura felger og bygget disse i 18x14 tommer bak og 18x12,25 tommer foran. Understellet ellers er originalt, men det ble bytta til borra og slissa skiver. Motoren er den originale dieselmotoren, men den er oppgradert med stage 2 som inkluderer omprogrammering av hjernen, downpipe fra RM Motors og et hjemmelagd 2,5 toms eksosanlegg helt ut som ender i to utblås under diffuseren. Ikke noen voldsom rakett, men det endte på rundt 220 hestekrefter, forklarer Joachim.