Prior Design
Etter at bilen var kjøpt bestemte KZN seg for at de ønsket å gå for et Prior Design bodykit. Det skulle vise seg vanskelig å skaffe et slikt, men de kom i kontakt med en som hadde tilgang på et slikt. Han bygde derfor et kit fra bunnen av slik at KZN kunne sette det på sin bil. Etter at dette var i boks bestemte de seg for å gjøre noe unikt også under panseret. De vurderte først en motor fra en Audi RS3, men de ville gjøre noe enda villere, som ingen hadde gjort. I et møte ble det avgjort å gå for en motor fra en Audi R8, en V10. En motor fra en slik bil er vanskelig å få tak i, og etter fem forsøk ga de opp jakten og bestemte seg for å bare kjøpe en hel bil. En Audi R8 Spyder ble derfor kjøpt til dette prosjektet. I utgangspunktet høres det ut som en enkel jobb. Skru ut motoren, legge opp det elektriske også vri om nøkkelen. Det viste seg at det ikke skulle bli så enkelt. Etter mange forsøk ga de opp å få det elektriske til å fungere, da det er utallige moduler som i synk må fungere som de skal og gi riktige signaler. KZN la derfor opp eget ledningsnett til slutt. De hadde dermed en fungerende V10 fra R8 på 518 hestekrefter under panseret på S2en. Eksosen er spesialbygd for bilen med en tanke i hodet: ta vare på det majestetiske brølet en slik motor har.