Firmaets ultrabil med det velvalgte navnet Chaos har da også grensesprengende tall og detaljer å by på. Materialbruken er ikke bare av den sedvanlige karbonfiber-arten, men byr også på store mengder 3D-printet titan og Zylon (verdens sterkeste syntetiske fibermateriale – 1,6 ganger sterkere enn Kevlar og 10 ganger dyrere enn karbonfiber). Selve monocque chassiset er laget av Zylon, og 78 prosent av karosseriet er laget av 3D printet titan og magnesium legeringer og karbonfiber og kevlar paneler, hvor mye er laget i firmaets «Anadiaplasi»-prosess som gir organiske former lik det man har sett i «Alien»-filmene og på kunstverkene til spanske Gaudi. Fjæringen er i titan og magnesium, og forhjulene er 21-tommere i 3D-printet magnesium, mens bakhjulene er 22-tommere i 3D-printet titan. Chaos Earth veier 1288 kg, mens Zero Gravity med mer fokus på lettvekts-materialer veier inn på 1272 kg. Førerseksjonen er en blanding av karbonfiber, magnesium, titan, zylon og alcantara.
Det er altså en banebrytende tankeprosess bak bilen, og det inntrykket forsterkes når man ser på motoren. I bunn ligger en 4-liters twin-turbo V10 som er utviklet in-house, med motorblokken laget av 3D-printet magnesiumslegering, mens stemplene er 3D-printet i et ekstremt sterkt kjeramisk materiale som tillater nærmest 0-toleranser i designet av motoren. Rådene er av karbonfiber, og den 3D-printede veivakselen er et kunstverk verdig til å henge på en vegg. Motoren klarer 12.200 omdreininger i Zero Gravity-versjonen, mens Earth må nøye seg med 11.000 omdreininger. To enorme turboer hvor det igjen er enorme mengder titan og magnesium får fart på godsakene og sørger for vanvittige ytelser.