Kjøpte bilen i 03.2020 nesten helt orginal 3 år senere så er vi her. Sommer 2020 Startet med at jeg ville ha en lett kjørt bakhjulsdrift bil fant denne for en liten penge. Første året så monterte jeg coilovers, velte bur og bøtte stoler. Så gjorde jeg som de fleste andre i MX5 miljøet ta de langs svingete veier og bane dager. Sommer 2021 Følte at det var litt lite med de orginale 140 HK som var i bilen så fikk tak i et Kompressor kit for en ok penge monterte det kjørte med ca 200 hk -+ men godkjente det aldri. Vinteren til 2022 Fikk leie garasje av gode venner å skulle starte på rust sveiseing da jeg oppdaget at bredde kittet jeg har sett på leeeenge kom på salg så da måtte jeg slå til på det, dette kunne ikke passe bedere. Så iløpe av vinteren 2021-22 så ble det masse rust sveising samt montering av breddekittet. Sommeren 2022 Veldig lite nytt som skjedde denne sommeren bilen gikk fint og trengte ingenting. Vinter 22-23 Turbo konvertering Bygget om til turbo, pulverlakkert understell og generell stor service Bildene er tatt av OJH Foto og Gizmo Johnsen