Sjekk også ut videoen på Roy sin vakre Cali-Boble!
Innvendig er det satt inn et halvbur som er kjøpt fra Hot Shop.
- Dem har jeg et svært godt forhold til etter mange år i bilcross og bilbygging, og de fortsetter bare å levere god service. Halvburet måtte jeg dog bygge videre på, da det satt for lavt. I gulvet er det dørkplater som er slipt ned og lakkert. Speedometeret er originalt, men foliert, og på siden har jeg et instrument fra et småfly. Jeg har en nabo, Jan Ivar Trøyterud, som driver med shipping av biler og har egen bremsebenk, og han hjalp meg blant annet med ledningsnettet. Han bruker slike instrumenter på benken sin, og spurte om vi ikke skulle sette en slik i bobla også. Det er genialt, for da har jeg et instrument som viser alt. Kun med en liten vrider kan jeg se alt fra oljetrykk, oljetemp, volt amper. Ja, alt man skulle ønske. Dashbordet er faktisk nesten originalt, og rattet er et GT-ratt, selvfølgelig med bilde av bilen i midten. I midten står en race-girstang, samt et hydraulisk handbrekk, forteller Martinsen.
Stolene satt tidligere i en Volvo C30 som ble brukt på Vålerbanen, men da FIA-lisensen på dem gikk ut så arvet Jarle dem. Disse er lakkerte og trukket opp, og har firepunktsseler naturligvis montert i buret. Siden disse bildene ble tatt har også den røde delen på toppen av stolryggen blitt kuttet vekk for å få stolene lavere. Dørsider og paneler er trukket opp i samme mønster som setene. På passasjersiden finner du et brannslukningsapparat lakkert i samme farge som bilen, med samme flammemønster som på panseret. Baki ligger hjelmen som Jarle brukte under langdistanseløpene, selvfølgelig også lakkert. I tillegg er det satt inn komplett intercom-system fra Peltor som er tidligere brukt innen racing.
- Noe av det vanskeligste med hele bilen var da vi skulle prøve å foliere taket. Jeg tenkte å foliere det i karbonmønster, men det var helt håpløst. Jeg og Svein Erik satte i gang, men her måtte vi faktisk gi tapt. Det endte med at jeg fikk hjelp av en som driver med solfilm, og da kom det heldigvis på plass uten alt for mange problemer, puster Martinsen lettet ut.
Foran i «frunken» er det også dunderstrøkent. Alt naturligvis lakkert i bilens farge. Torpedoveggen er trukket i samme stil som interiøret, Air brushing fra Svein Erik, samt noen underveis-bilder som er rammet inn.